FS Hungary Györ 2015

 

Pred nekaj dnevi smo na mednarodnem tekmovanju v madžarskem Györu dosegli 3. mesto na dirki vzdržljivosti (endurance) in 3. mesto v skupnem seštevku dinamičnega dela tekmovanja. V celotnem skupnem seštevku smo se uvrstili na 8. mesto. Na tekmovanju smo se pomerili proti 43im mednarodnim ekipam. Trenutno se v ekipi UNI MB GPE aktivno pripravljamo na drugo letošnje tekmovanje, ki se bo odvijalo med 3. in 6. septembrom v češkem mestu Most.

 


 

1234
2 od sicer skupno petih voznikov dirkalnika sta v 1485,742 sekundah zaključlia 22km dolgo progo v testu vzdržljivosti (endurance) in ekipi zagotovila 3. mesto tako tu, kot v skupnem seštevku dinamičnega dela tekmovanja. Prvo in drugo mesto sta tako pri testu vzdržljivosti kot v skupnem seštevku dinamičnega dela tekmovanja romala v roke nemških ekip – srebro je osvojila ekipa Rennstall Esslingen, zlato pa je pristalo v rokah ekipe KA-RaceIng electric. Tekmovanje se je odvijalo med 20. in 23. avgustom.

Tekmovanja študentske formule so sestavljena iz dveh glavnih delov – statičnega in dinamičnega.
Statični del je sestavljen iz:

  • inženirskega dizajna,
  • cenovne analize in analize trajnosti,
  • poslovne predstavitve ter
  • tehničnega pregleda (sestavljajo ga pregled varnosti, šasije, glasnosti, zavor, test nagiba dirkalnika ter tehnični pregled).

Skromnejšo uvrstitev v statičnem delu tekmovanja smo več kot odtehtali z nastopom na dinamičnem delu, ki ga sestavljajo:

  • pospeševanje,
  • autokros,
  • skidpad,
  • test vzdržljivosti in
  • ekonomičnost porabe goriva.

Na pospeševanju in avtokrosu smo zasedli 11.mesto z najboljšim časom 4,044 sekunde na pospeševanju in 37,747 sekund pri najboljšem času kroga na avtokrosu. Na skid pad-u smo se uvrstil na 5.mesto s časom 4,9735 sekund, med tem ko smo v učinkovitosti porabe goriva zasedli 10.mesto.

Dirkalnik sam tehta le 165kg in je bil eden izmed lažjih na tekmovanju. Med drugim ga odlikujejo karbonski monokok, karbonske obese in karbonska platišča z aluminijastimi centri. Pri motorju smo se odločili za eno-cilindrski 480cm3 KTM-ov motor, ki ga poganja etanol. Ima 48 konjskih moči, ki dirkalniku omogočajo doseganje hitrosti 100 km/h v 3, 9 sekundah. Letos je dirkalnik prvič v zgodovini projekta opremljen s celotnim aerodinamičnim paketom – vsebuje tako sprednja in zadnja krila, boke kot tudi undertray.

Mariborski projekt deluje vsega skupaj le pet let, zato takšen uspeh na mednarodnem tekmovanju ekipi tudi toliko več tudi pomeni.

 

Youtube posnetki tekme vzdržljivosti:

prvi voznik:

 

drugi voznik:

 

Posnetek testne vožnje:

 

 


Galerija slik: